טיסה עם כלב – האם זה כדאי?

אם אתם חושבים שטיסה היא מלחיצה רק דמיינו איך החוויה בוודאי משפיעה על כלב או חתול תמים, שלא מבין מה קורה ולמה האו בתוך כלוב, או ארוז בתא המטען של המטוס. למעשה, טיסות הן לא

מדוע צריך משחת שיניים לכלבים?

מי לא אוהב לקבל חיוך? כבר אמר המשורר: “החיים קצרים, חייכו כל עוד יש לכם שיניים!” ואכן, אנו משקיעים הרבה תשומת לב לפה שלנו. מצחצחים שיניים כמה פעמים ביום, משתמשים (חלקנו) בחוט דנטלי, מבקרים אצל

סירוס כלבים – פתרון אנושי לבעיה אמיתית

ישראל חווה בשנים האחרונות גידול בלתי נשלט באוכלוסיות של הכלבים והחתולים. זה קורה מסיבות רבות, כמו למשל האקלים החמים, עודפי המזון והאשפה שמאפשרים לחיות לשרוד גם ברחובות, וגם הריבוי הטבעי של כלבים וחתולים ביתיים –

טיפול בכלבים – כמה זה עולה לנו?

אין דבר שמשתווה לאהבה של כלב. הנשימה המתוקה של הגורים, ההליכות הארוכות האלה יחדיו, כל האנרגיה והחיבה – מי יכול לעמוד בזה? אבל הרבה אוהבי חיות בכלל, וכלבים בפרט, לא תמיד מודעים לעובדה כי טיפול

איך לצחצח שיניים לכלב?

אין כמעט אף בעל כלב בעולם הזה שלא מרגיש צביטה של אשמה כשהוא חושב על השיניים של הכלב שלו – לפי הסקרים, רק 1% מהאנשים מצחצחים את שיני הכלב שלהם באופן קבוע.  בעוד שבני האדם

מהו הגיל המומלץ עבור עיקור חתולה?

עיקור חתולה – מתי? עיקור החתולה האהובה שלכם יכול להתבצע בכל גיל, אבל הזמן הטוב ביותר לעשות זאת יהיה לפני הייחום הראשון. זה ימנע לא רק גורים בלתי רצויים, אלא כמה כמה בעיות רפואיות שיכולות

אילו חיסונים לכלבים חשוב לעשות?

אילו חיסונים צריך לעשות לכלב? חלק חשוב ממלאכת טיפול בכלבים הוא הדאגה לבריאותם, ומכאן – ההכרח בלחסן אותם. בארץ מתחולל בימים אלו דיון רחב ומעמיק על נושא החיסונים לילדים. הדיון מעורר רגשות רבים וטענות בעד

הכנות לקראת הטסת כלב לחול

איך אפשר להתכונן לפני הטסת כלב לחול? לקראת הטסת כלב או יצוא בעלי חיים, ולפני שתתחילו כל סוג של טיול או מסע, הדבר שאתם הכי רוצים, הוא לוודא שהכלב שלכם במצב בריאותי מושלם לנסיעה. אז