אילו חיסונים לכלבים חשוב לעשות?

אילו חיסונים צריך לעשות לכלב? חלק חשוב ממלאכת טיפול בכלבים הוא הדאגה לבריאותם, ומכאן – ההכרח בלחסן אותם. בארץ מתחולל בימים אלו דיון רחב ומעמיק על נושא החיסונים לילדים. הדיון מעורר רגשות רבים וטענות בעד

הכנות לקראת הטסת כלב לחול

איך אפשר להתכונן לפני הטסת כלב לחול? לקראת הטסת כלב או יצוא בעלי חיים, ולפני שתתחילו כל סוג של טיול או מסע, הדבר שאתם הכי רוצים, הוא לוודא שהכלב שלכם במצב בריאותי מושלם לנסיעה. אז

הטסת בעלי חיים כחלק מרילוקיישן

הטסת בעלי חיים – רילוקיישן עם החברים הכי טובים “רילוקיישן” היא מילה שגורה במחוזותינו ובתקופת הקיץ ניתן לשמוע אותה מכל עבר. אם משפחה השוקלת רילוקיישן מחזיקה גם בבעלי חיים, עליה לקחת בחשבון את הנושא החשוב

טיפול בחיות: גידול גורים יונקים

טיפול בבעלי חיים: גידול גורים יונקים הדבר החשוב ביותר בטיפול בגור יונק ובשיפור הסיכויים שלו לשרוד, זו נכונות ויכולת התמדה. קחו בחשבון את היכולת שלכם לטפל בגורים בפרט, ואת הזמן שיש לכם להקדיש עבור טיפול

טיפול בכלבים – איך מתמודדים עם אובדן?

טיפול בכלבים – איך מתמודדים עם אובדן? בהתחשב בקשר האינטנסיבי שרובנו חווים עם הכלבים שלנו, טבעי שנרגיש ממוטטים ומוצפים ברגשות אבל ועצבות כשהחבר הכי טוב שלנו מת, במיוחד אם ניסינו להילחם על חייו, בין אם

הטסת בעלי חיים – עשרת חברות התעופה הידידותיות ביותר לחיות

הטסת בעלי חיים –  עשרת חברות התעופה הידידותיות ביותר לחיות הטסת בעלי חיים לחו”ל יכולה להיות לפעמים גם מטרד, ובמקרים קיצוניים במיוחד אפילו קטלנית. לאור הסיפורים האחרונים ששמענו על כלבים שנפטרו במהלך טיסות, המחשבה על

עיקור כלבה