וטרינר עד הבית זה לא פינוק

המודעות לבריאותן של חיות המחמד שלנו התגברה מאוד בשנים האחרונות, וכיום אם נחפש וטרינר מומלץ בתל אביב או בכל עיר אחרת, נגלה שיש מבחר גדול של וטרינרים ושל שירותים וטרינרים. לא רק מרפאות אלא אף

חיסונים לחתולים – מידע חיוני

אי אפשר להגזים בחשיבות החיסונים לבריאות הכללית ולתוחלת החיים של החתול. החיסונים לחתולים הוכחו כבר מזמן כמועילים מבחינה רפואית במאבק בדגירה והעברת מחלות. אבל, כמו בהתערבויות רפואיות רבות אחרות, קיימת לעיתים קרובות אי הבנה באשר

וטרינר תורן – פרישמן – דיזנגוף 24/7

אם אתם מחפשים וטרינר תורן כנראה שהנכם זקוקים למשהו דחוף שאינו סובל דיחוי עד שעות הפתיחה הסדירות של מרפאה וטרינרית תל אביב, חיפה או אשקלון. אם לצורך העניין אתם רק חושדים שעובר משהו על בעל

מה זה ביטוח לכלבים?

יאמרו אנשים: “לאן הגענו? מה פתאום ביטוח לכלבים? מה זה בכלל ביטוח כזה? עוד תאמרו שצריך ביטוח רפואי לכלב, ביטוח חיים לכלב ומה לא?” אז כן, כן וכן. פעם, לפני תקופה לא ארוכה החלו טיסות

האם כדאי לעשות מנוי לוטרינר?

תפקידם של בעלי החיים בחייהם של אנשים התפתח במידה ניכרת בעשורים האחרונים. בספר “ההיסטוריה קצרה של המאה העשרים”, המחבר ג ‘פרי בלייני מזכיר חיות מחמד בעמודים הראשונים בתור “אחד השינויים המשמעותיים ביותר בחיי המשפחה המערבית

איכות חיים עם חיית מחמד

חיית המחמד היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה בה היא חיה, לכן חשוב לטפל בה כבת משפחה. עיקור חתולה על מנת למנוע אפשרות של גידולים סרטניים בעטינים או דלקות ברחם מומלץ לעקר חתולות, רצוי עוד לפני

שאלות ותשובות בנושא טיפול בכלבים