ביטוח חיות מחמד ושקט נפשי.

כל אחד יודע שהמטרה כאשר רוכשים כל סוג של ביטוח היא על מנת לחיות בשקט נפשי. כשנוסעים לחו”ל עושים ביטוח נסיעות לחו”ל על מנת להיות רגועים, כך שאם יקרה חס וחלילה משהו שידרוש טיפול רפואי

וטרינר תורן תל אביב - החורף הגיע!

וטרינר בתל אביב – טיפול בכלבים מתבגרים

הרפואה הוטרינרית, כמו הרפואה הכללית, התקדמה מאוד בשנים האחרונות, הן עקב ההתפתחויות הטכנולוגיות והן בשל התרחבות הטיפולים המונעים. בנוסף, המודעות ההולכת וגדלה לטיפול בבעלי חיים בכלל ובחיות המחמד בפרט, מביאה לכך שיש להן סיכוי גבוה

חיסון בעלי חיים

תופעות לוואי של חיסונים לחיות

חיסונים לחיות המחמד שלנו הם חלק בלתי נפרד משמירה על בריאותם ועל איכות החיים שלהם ובלי הגזמה – גם שמירה על חייהם. חיסונים לכלב בתל אביב, שהיא עיר מאוד ידידותית לכלבים, מגנים עליו מפני הידבקות

וטרינר תורן תל אביב - החורף הגיע!

וטרינר תורן תל אביב – כיצד לזהות שחיית המחמד שלכם חולה בעונת החורף?

החורף, בעיקר בשנים האחרונות עם שינויי האקלים, מביא איתו תופעות המקצינות משנה לשנה. ימים חמים במיוחד, יובש שמגיע מאפיקי ים סוף או גשמים עזים הגורמים להצפות ברחבי הארץ. התופעות הקיצוניות וההשתנות החדה גורמות לתפוצה נרחבת

טסת בעלי חיים לחו"ל

איך טסים עם בעלי חיים לחו”ל?

כיום, כשמדיניות השמים הפתוחים בישראל היא בשחקים וכולם נוסעים מכאן לשם ובחזרה כל הזמן, צריך למצוא פתרון גם לחיות המחמד. אז אם יוצאים לגיחה לאירופה, פנסיון לכלב או לחתול יכול להתאים; אך אם נוסעים לתקופה

חיסון בעלי חיים

7 טיפים מעולים לבחירת וטרינר בתל אביב

תל אביב ידועה בארץ ובעולם כעיר ידידותית לכלבים וחיות מחמד אחרות ולכן יש הרבה וטרינרים בתל אביב. אם מחליטים לשלב חיית מחמד בחיים, הדבר הראשון שצריך כמובן לעשות הוא לבחור מרפאה וטרינרית שתהיה מתאימה. רוב