איכות חיים עם חיית מחמד

חיית המחמד היא חלק בלתי נפרד מהמשפחה בה היא חיה, לכן חשוב לטפל בה כבת משפחה. עיקור חתולה על מנת למנוע אפשרות של גידולים סרטניים בעטינים או דלקות ברחם מומלץ לעקר חתולות, רצוי עוד לפני

שאלות ותשובות בנושא טיפול בכלבים

שאלות ותשובות בנושא טיפול בכלבים איזה חיסונים צריך לעשות לכלב? רק אתם והווטרינר של הכלב שלכם יכולים להחליט אילו חיסונים נחוצים לו. אם זאת, ישנם מספר חיסוני ליבה חיוניים שחובה לתת לכלב: חיסון משושה חיסון

טיפול בחיות: עשרת הדיברות

טיפול בחיות: עשרת הדיברות שיתוף החיים שלכם עם חיית מחמד כרוך בהרבה יותר מטיולים עצלים בשמש, או בבילוי זמן איכות יחד בימי שבת בצהריים, אחרי הים. מדובר גם באחריות כבדה, ולקיחת אחריות לרווחתה המלאה של

כמה עולה להטיס כלב?

כמה עולה להטיס כלב? לצאת לחופשה עם החבר הפרוותי והכי טוב שלכם, זה תמיד רעיון נהדר. לא רק שתזכו לחוות אינספור רגעים קסומים ומלאי אדרנלין, הרי שתעשו זאת בליווי הכלבלב שלכם, שתמיד נמצא שם לצידכם

עובדות מעניינות על כלבים

דברים שאולי לא ידעתם על הכלב שלכם כל בעלי החיים בממלכת החי הם מיוחדים וייחודיים בדרכם שלם; עם זאת, כולם יודעים שהחבר הטוב ביותר של האדם הוא, בסופו של דבר, הכלב. עם האינטליגנציה הרגשית להפליא

טיפול בחתול עם “9 נשמות”

טיפול בחתול עם “9 נשמות” חתול הוא חיה ייחודית עם שורשים מיתולוגיים. במצרים העתיקה, החתולים נחשבו לחיות קדושות וייחסו להם תכונות מיסטיות, עד כדי אפשרות של תקומה לתחייה ממוות, כל פעם מחדש. היכולת של  החתולים

עובדות מעניינות על חתולים

דברים שלא ידעתם על חתולים בזמנו התברר לפתע כי חתולים נבהלים ממלפפונים, והעובדה הקטנה הזו שרפה את המוח הקולקטיבי של האינטרנט. אבל  נחשו מה? זו, ככל הנראה, לא העובדה המוזרה היחידה על חתולים שאתם לא

טיסה עם כלב – האם זה כדאי?

אם אתם חושבים שטיסה היא מלחיצה רק דמיינו איך החוויה בוודאי משפיעה על כלב או חתול תמים, שלא מבין מה קורה ולמה האו בתוך כלוב, או ארוז בתא המטען של המטוס. למעשה, טיסות הן לא