הטסת כלב לחול

כמה עולה להטיס כלב?

שאלה טובה. כמה עולה לכם לטוס לחול? התשובה מורכבת, נכון? תלוי לאן, מתי, לכמה זמן, באיזו חברה,מספר הנוסעים ועוד ועוד. גם הטסת כלב לחול היא עניין שמחייב התייחסות רצינית, בירורים ובדיקות. אז לפני שאפשר יהיה

כמה עולה חיסון לכלב

כמה עולה חיסון לכלב?

כשיש בבית כלבים הרי ברור שבנוסף לאהבה, לכייף, להתכרבלויות ועוד, יש גם הוצאות. מעבר להוצאות על אביזרים כמו רצועה, שמיכה, משחקים וכד’, יש את ההוצאה על אוכל מתאים לסוג הכלב, לגילו, ועד כמה שישמע “מוגזם”

תופעות לוואי של חיסונים לחיות

קורונה וחיות מחמד

הארגון העולמי לבריאות בעלי חיים (World Organisation for Animal Health) פרסם לאחרונה שבכל רחבי העולם אין בינתיים הוכחות שהמקור של וירוס הקורונה החדש (קוביד-19 – COVID-19) הוא בבעלי חיים. כרגע ההסכמה היא שההעברה וההדבקה נעשית

ביטוח חיות מחמד ושקט נפשי.

האם חיות מחמד צריכות ביטוח?​ כל אחד יודע שהמטרה כאשר רוכשים כל סוג של ביטוח היא על מנת לחיות בשקט נפשי. כשנוסעים לחו”ל עושים ביטוח נסיעות לחו”ל על מנת להיות רגועים, כך שאם יקרה חס

וטרינר תורן תל אביב - החורף הגיע!

וטרינר בתל אביב – טיפול בכלבים מתבגרים

הרפואה הוטרינרית, כמו הרפואה הכללית, התקדמה מאוד בשנים האחרונות, הן עקב ההתפתחויות הטכנולוגיות והן בשל התרחבות הטיפולים המונעים. בנוסף, המודעות ההולכת וגדלה לטיפול בבעלי חיים בכלל ובחיות המחמד בפרט, מביאה לכך שיש להן סיכוי גבוה

תופעות לוואי של חיסונים לחיות

חיסונים לחיות המחמד שלנו הם חלק בלתי נפרד משמירה על בריאותם ועל איכות החיים שלהם ובלי הגזמה – גם שמירה על חייהם. חיסונים לכלב בתל אביב, שהיא עיר מאוד ידידותית לכלבים, מגנים עליו מפני הידבקות

וטרינר תורן תל אביב – כיצד לזהות שחיית המחמד שלכם חולה בעונת החורף?

החורף, בעיקר בשנים האחרונות עם שינויי האקלים, מביא איתו תופעות המקצינות משנה לשנה. ימים חמים במיוחד, יובש שמגיע מאפיקי ים סוף או גשמים עזים הגורמים להצפות ברחבי הארץ. התופעות הקיצוניות וההשתנות החדה גורמות לתפוצה נרחבת

טסת בעלי חיים לחו"ל

איך טסים עם בעלי חיים לחו”ל?

כיום, כשמדיניות השמים הפתוחים בישראל היא בשחקים וכולם נוסעים מכאן לשם ובחזרה כל הזמן, צריך למצוא פתרון גם לחיות המחמד. אז אם יוצאים לגיחה לאירופה, פנסיון לכלב או לחתול יכול להתאים; אך אם נוסעים לתקופה

7 טיפים מעולים לבחירת וטרינר בתל אביב

תל אביב ידועה בארץ ובעולם כעיר ידידותית לכלבים וחיות מחמד אחרות ולכן יש הרבה וטרינרים בתל אביב. אם מחליטים לשלב חיית מחמד בחיים, הדבר הראשון שצריך כמובן לעשות הוא לבחור מרפאה וטרינרית שתהיה מתאימה. רוב

מה זה חיסון משושה?