הטסת בעלי חיים – מה לעשות לפני הטיסה?

תוכן עניינים

תוכן עניינים (לחצו לפתיחה)

הטסת כלבים וחתולים לחו"ל

הטסת בעלי חיים – מה לעשות לפני הטיסה?

אנשים רבים שניצבים בשלב כלשהו בחייהם מול שאלת הגירה, זמנית או תמידית, לחו"ל, מוצאים עצמם מתכננים לפרטי פרטים את תכניות המגורים, התעסוקה והתחבורה באזור. רבים מהם נאלצים לדחות את תכנון העברת חיית המחמד לרגע האחרון ונתקלים בשאלות רבות הקשורות לנושא הטסת בעלי חיים– לאופן ההעברה, לביורוקרטיה, לדרך ההתאקלמות ולמציאת וטרינר חירום זמין באזור המגורים החדש.

אז לאחר שאתם וחיית המחמד שלכם נפרדתם לשלום מהמרפאה ומהווטרינר בתל אביב, הגיע הזמן לארוז מזוודות, ולגלות עולם חדש של ריחות וטעמים יחדיו. הנה כמה טיפים לשיפור חווית הטסת בעלי חיים, לכם ולרקסי:

* הציגו לבעל החיים שלכם את הארגז בו הוא יבלה את שעות הטיסה, כמה שיותר זמן מראש. המטרה היא להפחית את רמת החרדה של חיית המחמד שלכם בזמן הטיסה, ולאפשר לה להרגיש תחושה מוכרת ובטוחה.

* קיטי אוהבת לישון על הבגדים שלכם? שיקלו לוותר על חולצה אהובה והניחו אותה בארגז, על מנת לנחם אותה בעזרת ריחות מוכרים ואהובים.

* וודאו כי יש ברשותכם ארגז תקין שננעל בצורה מוחלטת ובעזרת סוגרי מתכת. לא הייתם רוצים לבהות מחוץ לחלון לאחר הנחיתה רק כדי לגלות את שוקי רץ בחופשיות על מסלולי ההמראה.

* וודאו כי חיית המחמד שלכם שתתה מספיק נוזלים לפני הטיסה, וזכרו למלא את כלי המים בכל הזדמנות אפשרית בימים שלפני הטיסה המיועדת.

* קחו בחשבון את גילה של חיית המחמד, את בריאותה, ואת מזג הרוח שלה והתייעצו עם הווטרינר המטפל. שלושת הגורמים האלו עלולים לשחק תפקיד חשוב בעת הטסת בעל חיים לחו"ל. אם לחיית המחמד שלכם נטייה ללחץ, התייעצו עם הווטרינר לגבי טיפול הרגעה תרופתי טרם הטיסה.

* טיסה בשיאו של החורף או שיאו של הקיץ, פותחת עולם חדש של שיקולים עליהם יש לחשוב טרם הטיסה. במידה ותוכלו, נסו לתאם את טיסתכם לתקופה בשנה בה מזג האוויר יחסית נוח.

הטסת בעלי חיים לחו"ל לא חייבת להיות מעמסה מלחיצה או מעייפת, לא לכם ולא לחיית המחמד שלכם. בעזרת מעט הכנה מוקדמת, דינגו או בטי יכולים להצטרף לאלפי בעלי חיים שטסים באושר ברחבי השמיים מדי שנה.

Rate this post

מאמרים שאסור לפספס: