וטרינר תורן תל אביב – כיצד לזהות שחיית המחמד שלכם חולה בעונת החורף?

הטסה רפואית לבעלי חיים

החורף, בעיקר בשנים האחרונות עם שינויי האקלים, מביא איתו תופעות המקצינות משנה לשנה.

ימים חמים במיוחד, יובש שמגיע מאפיקי ים סוף או גשמים עזים הגורמים להצפות ברחבי הארץ.
התופעות הקיצוניות וההשתנות החדה גורמות לתפוצה נרחבת של מחלות חיידקיות וויראליות כאחת.
אצל בני האדם שומעים חדשות לבקרים על התפרצות שפעת מזן כזה או אחר, דלקות ריאות, תופעות של חום גבוה ויראלי ועוד.

וטרינר תורן – הכרחי לחורף

חיות המחמד אף הן חשופות בדיוק לאותם שינויים אקלימיים וגם הן עלולות לסבול מהחורף המתדפק על הדלתות (אמנם השנה באיחור אלגנטי – אבל הוא יגיע במלוא עוזו).
בתקופת החורף כל אחד מוודא שיש לו מתחת ליד מספר טלפון של רופא נגיש בכל שעות היממה;
אז אם אתם בעלי חיות מחמד דאגו לכך שיהיה לכם מספר טלפון של וטרינר 24 שעות ביממה, שיכול לתת שירות וטרינרי לחיה ברגע שמופיעים סימפטומים מחשידים.

דבר ראשון, בידקו שבחרתם מרפאה בה יש וטרינר תורן תל אביב, חיפה, ירושלים וכד', שיכול לתת לכם ייעוץ טלפוני בכל רגע נתון ולפי זה יוחלט איך לנהוג עם החיה החולה.
לדוגמה:
אתם שמים לב שלכלב יש נזלת, הוא משתעל, הוא דומע אולי אפילו מרגיש קצת חמים.
אתם כמובן לא יכולים לתת לו אקמולי להורדת החום או להרגעה, אלא צריכים לדאוג שיש לרשותכם וטרינר 24 שעות ביממה כדי להתייעץ איתו בטלפון,
או לגשת ישירות למרפאה על מנת לקבל טיפול מוקדם ככל האפשר, על מנת למנוע התפתחות של משהו חמור יותר.

טיפול בחיות מחמד בתקופת החורף

הוטרינר יכול להמליץ על התחלת טיפול אנטיביוטי, במידה והוא מתרשם בבדיקה שהכלב חלה בשפעת. איך אתם תדעו?
אם אתם שמים לב שהכלב מוציא כמות מוגברת של ליחה וריר בצבע לבן-צהוב, פנו מיד לשירות וטרינרי, ואל תתמהמהו, על מנת שלא יווצר סיבוך שעלול להוביל לדלקת ריאות.
בנוסף מומלץ לפני החורף להתייעץ עם הוטרינר איך להתנהל בצורה אופטימלית עם חיות המחמד מבחינת:

• קור;
  • ברקים ורעמים;
  • תזונה נכונה;
  • מחלות חורף ומניעתם;
  • או כל שאלה שעולה אצלכם על מנת שלא תהיו זקוקים לשירותיו של וטרינר תורן תל אביב.